The Lunch Time Trader MARCUS DE MARIA, finanse
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji"The Lunch Time Trader"Darmowa publikacja dostarczona przezZloteMysli.plCopyright by Złote Myśli & Marcus de Maria, rok 2015Autor: Marcus de MariaTytuł: The Lunch Time TraderData: 03.02.2016Złote Myśli Sp. z o.o.ul. Kościuszki 1c44-100 Gliwicewww.zlotemysli.plemail:kontakt@zlotemysli.plNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłączniew formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartościpublikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodniez regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książceinformacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani zaich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lubautorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnejodpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartychw książce.Wszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Dla wszystkich, którzy przez lata zmagali si finansowo i mieli odwag oderwa si odstarych przekona i nawyków, aby zdoby now przysz o dla siebie i swojej rodziny.Dla nich wszystkich zosta a napisana ta ksi ka jako pomoc i wsparcie. Podziwiamwasz odwag i ycz wielu sukcesów. Najtrudniej jest zacz . Po prostu zacznij, a samsiebie zaskoczysz. Uda ci si !Spis treściRozdział 1. Dlaczego większość ludzi nie jest bogata, ale ty możesz taki być ................7Obliczanie swojej Warto ci Netto .............................................................................11Podsumowanie .............................................................................................................13Rozdział 2. Co to jest giełda papierów wartościowychi dlaczego traktować ją jako wehikuł do zbudowania bogactwa? ............... 15Co to jest gie da papierów warto ciowych? ..............................................................15Dlaczego gie da? .......................................................................................................... 1720 powodów, dlaczego gie da to wietny sposób zarabiania pieni dzy .............. 18Podsumowanie ............................................................................................................ 27Rozdział 3. Potęga Procentu Składanego ......................................................................... 29Osi gni cie w asnej Krytycznej Warto ci Nettow mo liwie najkrótszym czasie .............................................................................. 29Zabawa z liczbami! .......................................................................................................31Podsumowanie ............................................................................................................ 35Rozdział 4. Inwestowanie ...................................................................................................37W co inwestowa ? ........................................................................................................ 37Wska niki ..................................................................................................................... 39Ca e sektory .................................................................................................................. 41Ca e bran e ................................................................................................................... 42Spó ki ............................................................................................................................ 44Wska nik PEG ............................................................................................................. 45Wzrost Zysków ............................................................................................................ 46D ug ............................................................................................................................... 46W asno Instytucjonalna .......................................................................................... 47Cena .............................................................................................................................. 47Podsumowanie ............................................................................................................ 50
[ Pobierz całość w formacie PDF ]